Izvor i foto: Turizmoteka/HTZ
Hrvatska turistička zajednica i ove godine na svjetskom turističkom sajmu Arabian Travel Market (ATM) predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu. Ovaj vodeći međunarodnih događaj odvija se od 28. travnja do 1. svibnja u Dubai World Trade Centru. Predstavnici globalnih kompanija i institucija imaju priliku upoznati i prezentirati različita turistička odredišta te nove trendove, strategije i prakse u svjetskoj industriji putovanja.

Staničić: Dubai ključan u spajanju Hrvatske i dalekih istočnih tržišta
Sajmu prisustvuje i Kristjan Staničić, direktor HTZ-a koji je ovim povodom razgovarao s partnerima iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, Indije te Australije. Raspravljalo se o mogućnostima daljnje suradnje u vidu promocije naše zemlje na ovim, za hrvatski turizam, važnim tržištima. Sa Sandeepom Wohraom razgovaralo se o mogućnostima suradnje na području zdravstvenog turizma te jačanju iskustava i doživljaja gosta u destinaciji. Sastanak s VFS Global Tourism Services obuhvaćao je potencijalna FAM putovanja za ključne putničke agente, organizaciju kongresa i konferencija i ostalih događanja iz segmenata MICE industrije u pred i posezoni.
„Hrvatska kao turistička destinacija ima velike potencijale daljnjeg rasta i razvoja na istočnim i dalekim tržištima. Zbog toga našu zemlju u ovoj regiji želimo još snažnije pozicionirati kao kvalitetno, atraktivno i održivo turističko odredište. Upravo je Dubai tzv. hub, odnosno glavno zrakoplovno prometno čvorište za daleka tržišta. To dodatno ukazuje na važnost našeg nastupa na sajmu ATM, ali i stratešku ulogu direktne aviolinije na relaciji Zagreb – Dubai. Osim toga, gosti s ovih tržišta posebno cijene bogatu, raznoliku i očuvanu prirodnu baštinu, ali i ponudu zdravstvenog turizma. Hrvatska u tom segmentu itekako ima što za ponuditi“, izjavio je Staničić. Naglasio je i kako je riječ o gostima veće kupovne moći. To su gosti koji vole putovanja u pred i posezoni te traže vrhunsku kvalitetu i uslugu. Važna im je i percepcija sigurnosti destinacije.
Dodajmo kako se očekuje da će ATM 2025. obići više od 37.000 posjetitelja i 7000 buyera. Kroz ovogodišnju temu “Globalna putovanja: Razvoj turizma sutrašnjice kroz poboljšanu povezanost” istaknut će se važnost suradnje u cijeloj industriji te predstaviti inovativne tehnologije koje pokreću svijet putovanja i turizma.






