„POsjeti me“ za još veći broj domaćih gostiju u posezoni!

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je drugi val uspješne i za domaće tržište kreirane kampanje „POsjeti me“, koja u prvi plan stavlja lokalna iskustva, autentične doživljaje i ponudu hrvatskih destinacija. Glavni cilj kampanje je potaknuti domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih mjesta, manje poznatih lokacija i ljepota naše zemlje. Kampanja će biti aktivna do kraja listopada, a u promotivnim materijalima ovog puta uključeni su Korčula, zaleđe Zadra, Podravina i Lika.

„Domaći su turisti tijekom prvih osam mjeseci ove godine dali snažan doprinos u ostvarenju pozitivnih turističkih rezultata Hrvatske. Naime, s domaćeg smo tržišta u navedenom razdoblju ostvarili 2,4 milijuna dolazaka i 11,2 milijuna noćenja. U odnosu na lani to predstavlja rast od 8 posto u dolascima i 3 posto u noćenjima. Ovo je povijesni rezultat koji potvrđuje potencijale našeg tržišta. Putem ove kampanje domaćim turistima želimo dodatno približiti kvalitetne i atraktivne lokacije koje se ističu po zanimljivoj i autohtonoj turističkoj ponudi. Ta ponuda do posebnog izražaja dolazi u razdobljima pred i posezone“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. Posebno je istaknuo kako su u fokusu kampanje i destinacije s kontinenta, odnosno iz unutrašnjosti naše zemlje.

Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se na online i offline kanalima komunikacije. Navedeno uključuje native članke, oglašavanje na društvenim mrežama, print oglase, digitalno vanjsko oglašavanje, YouTube itd.

Prvi val kampanje, kojim su bile obuhvaćene destinacije Dugi otok, Šibenik, Slavonija, Gorski kotar, Zagorje i Međimurje, ostvario je odlične promotivne rezultate i simpatije među domaćim ljubiteljima putovanja, koji će i ovom prilikom biti upoznati s posebnostima odabranih destinacija, njihovom tradicijom i svakodnevnim životom. Kampanju je moguće pratiti i na web stranici Hrvatske turističke zajednice na kojoj je već objavljen prvi video o Korčuli.