Lastavica Cruising po drugi je put osvojila prestižnu međunarodnu nagradu. Ovoga puta riječ je o Gold Magellan Award 2025 u kategoriji Best Cuisine, koju dodjeljuje Travel Weekly, vodeća svjetska poslovna medijska kuća specijalizirana za turističku industriju.


Travel Weekly globalno je prepoznat kao najutjecajniji B2B izvor vijesti, analiza i resursa za profesionalce u putničkom sektoru, od turističkih agenata do čelnih ljudi svjetskih kompanija. Njihova priznanja Magellan Awards jedno su od najuglednijih priznanja u američkoj i svjetskoj turističkoj industriji, a dodjeljuju se za izvrsnost u dizajnu, marketingu i uslugama u segmentima poput zrakoplovstva, hotelijerstva i kružnih putovanja.
O dobitnicima odlučuje žiri sastavljen od uglednih stručnjaka iz međunarodne turističke zajednice, među kojima su istaknuta imena poput Paule Hayes, umirovljene predsjednice Globus & Avalon Waterwaysa, Petera Greenberga s američke mreže CBS News te Jean-Claudea Baumgartena, bivšeg predsjednika World Travel and Tourism Councila.



Lastavica Cruising, koji je u vlasništvu obitelji Stančić, istaknuo se opisom pažnje i predanosti koje posvećuju kvaliteti kuhinje i iskustvu svojih gostiju, od pomno osmišljenih menija do maslinovog ulja iz vlastitih maslinika koje poslužuju svojim putnicima. U prijavi su, uz vrhunsku kulinarsku edukaciju i iskustvo chefova, uključene i fotografije jela te dojmovi brojnih putničkih profesionalaca koji su imali priliku uživati u njihovoj gastronomiji tijekom krstarenja.
„Ova nagrada za nas znači puno, potvrda je da predanost kvaliteti, gastronomiji i iskustvu naših gostiju prepoznaju i stručnjaci iz svjetske turističke zajednice. Ponosni smo što možemo predstavljati Hrvatsku na ovako prestižnoj razini i nadamo se da ćemo i dalje inspirirati goste i kolege u industriji,“ rekao je Igor Stančić.
Dobiti Gold Magellan Award jedno je od najviših priznanja u američkoj turističkoj industriji, a ovaj uspjeh još jednom potvrđuje izvrsnost, predanost i profesionalnost hrvatskog charter sektora.






